maandag 26 november 2007

John Masefield and my cat looks like Hitler


Een uithangbord aan een pub in Engeland beroert de gemoederen. De cafébaas heeft een beeld van de dichter John Masefield gebruikt maar dat lijkt verdacht veel op de beeltenis van Adolf Hitler. John Masefield was een Engelse dichter die leefde van 1878 tot 1967. Het café ligt in de buurt van het geboortedorp van Masefield. Als je even op google-afbeeldingen surft kan je nog van die leuke kiekjes van de brave man vinden...

Nu we toch bezig zijn met look-alikes is de volgende site zeker een bezoekje waard. Begin 2007 heb ik daar een foto van mijn kat gepost, maar tot mijn spijt werd deze niet weerhouden. De kattensite, waar katten de welbespraakte naam van "Kitlers" dragen heb ik destijds bij mijn favorieten gevoegd. Het is een plezier om dees af en toe te bezoeken. Ik heb de afbeelding van mijn kat zopas nog eens doorgestuurd in de hoop dat mijn Kitler nu wel vereeuwigd wordt.


bijgevoegde foto : mijn allerliefste Kitler.