donderdag 7 augustus 2008

Vakantie in mijn straat


Ik neem vakantie in mijn straat'k ga naar mijn buren op reis op zoek naar wat gezelligheid die in geen enk'le folder staat.


Ik neem vakantie in mijn straat waar kan ik anders beter zijn gastronomie stel ik op prijs geen geld om naar de zon te gaan.


Zittend op een terras reis ik de wereld af kies ik Athene of Madrid 'k ga bij een Spanjaard of een Griek ik drink ik eet en ik geniet.


Ik neem vakantie in mijn straat 'k voel me de koning te rijk 'k heb alles binnen handbereik heel ver hoef ik niet te gaan.


Bij Manuel een sangria bij Mario verse lasagne bij Taki lekkere retsina met een mezze à la Zorba.


Osso buco en risotto moussaka en paella chiskebab en côte d'agnoo wat gambas en wat sangria een pizza en een marsalla noem maar op het is te koop.


Ik neem vakantie in mijn straat'k drink de zon in een liter wijn oh God, wat kan dat zalig zijn voor wie in vervoering raakt van osso buco en risotto moussaka en paella chiskebab en côte d'agnoo. mijn lever slaat al in de knoop mijn maag ligt al overhoop gelukkig is water goedkoop


©Johan Verminnen

Geen opmerkingen: