dinsdag 22 augustus 2006

Vakantie zonder foto's

Je hoorde het wel vaker in het verleden. De vakantiefoto's die op eigenzinnige manier niet ontwikkeld raken omdat de filmrolletjes verdwenen raken of omdat de slecht belicht waren. Het digi-tijdperk zou daar gelukkig een eind aan maken. Maar niets is minder waar...

De voorlaatste dag was ik even de functies van de digicam aan het bekijken. Toen ik in het submenu "format" terecht kwam wiste ik per ongeluk alle foto's in een oogwenk. C. was ontgoocheld toen ik haar dit vertelde en kon niet geloven dat dit zomaar kon !!! Bon, ik weet nu voortaan waarvoor zo'n format knop dient en beloofde C. plechtig dat dit nooit meer zou gebeuren. Jammer, want wij poseerden oa in Etretat, Grandville , Le Mont Saint-Michel , Saint-Malo , Golfe du Morbihan en Carnac. Als troost hebben wij nog een paar shoots op de waterglijbaan en een 80 foto's in de tuin van Monet in Giverny. C. schoot er de laatste dag maar op los in die prachtige tuin zodat ik nu mooie collectie screensavers heb !!

Geen opmerkingen: