zaterdag 10 februari 2007

Fresh-up

Tja, deze site (blogger.com) is een kosteloze service van Google. Google , die vorig jaar met héél sterke beurscijfers naar buiten kwam beweert snel , efficiënt en éénvoudig te zijn.

Ik experimenteer al geruime tijd met Gmail (ook van Google) en ervaar de voor en nadelen van het systeem. Gmail biedt inderdaad een grote opslagcapaciteit maar is bv heel ongebruiksvriendelijk om mails door te sturen (forwarden).

Blogger, was aan een facelift toe. En ik heb dit ook mogen ervaren. Het heeft een 2-tal weken geduurd vooraleer ik op mijn eigen site opnieuw kon inloggen (en ik moet toegeven dat het een beetje kriebelde om wat neer te pennen). Nu dat dit eindelijk gelukt is heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt de lay-out wat aan te passen en wat lentefrisser voor de dag te komen.

Bon, de software gaat met rasse schreden vooruit, maar de klantvriendelijke aanbiedingen worden steeds zeldzamer. Waar is den tijd dat men eindeloos gratis smsjes kon versturen ? Vanaf 15 februari moet ik eveneens op zoek naar een nieuwe virusscan-provider. Grisoft ( www.grisoft.com ) heeft eveneens besloten om de AVG-virusscan betaalbaar te maken.

Nu nog effen wachten totdat de banken op de proppen komen met verrichtingen tegen betaling en dan is de freeware helemaal om zeep.