maandag 2 juni 2008

Sweet Coffee


Oeps, het is mij na 2 jaar zoeken gelukt. Ik heb eindelijk eens kaartjes kunnen bemachtigen van Sweet Coffee. Ik heb al vaker een optreden van deze schitterende Belgische groep aan mijn neus zien voorbijgaan. Ofwel was het optreden uitverkocht, ofwel paste dees niet in mijn weekendprogramma.
Het leuke er aan is dat ik de band in één van mijn geliefkoosde plekken zal kunnen aanschouwen. Het openluchttheater is een unieke lokatie op zich ( www.openluchttheater.be ) . De plaatsen zijn er ongenummerd en de naam op van de lokatie verwijst naar zijn schoonheid. Het halfrond tussen het groen in het Rivierenhof is stilaan een zomerse traditie geworden voor mij. Vorig jaar mocht ik er Kris de Bruyne en Axl Peeleman aanschouwen. Drie jaar geleden liet Yann Tiersen (componist van de filmmuziek van
Amelie Poulain) er ginder alle remmen los. Zelden zag ik zo'n intiem optreden dat zo tot mijn verbeelding sprak...

Geen opmerkingen: