woensdag 29 augustus 2007

Uit de lucht gevallen

Deze middag trof ik op de Groenplaats een gevaarte aan die uit de lucht kwam gevallen. Het object bleek een afgedankte straaljager van een vreemde natie te zijn. Ons leger was er als de kippen bij om dit toestel in beslag te nemen.
Bij mijn weten , had ik recht om deze jager te claimen. Als ik op zee of op strand iets vind, ben ik daar automatisch de rechtmatige eigenaar van. Als ik de vergelijking doortrek kom ik tot het besluit dat als er iets uit de lucht valt, je ook hiervan het eigenaarsschap kan claimen.
Ik was er namelijk voor het leger er toekwam....en ik moet toegeven dat ik na een heftige discussie met die mannen het onderspit heb moeten delven. Na wat over en weer getelefoneer bleek de rechtmatige eigenaar van het toestel toch te bestaan. Het Iraanse leger had dit toestel van het Belgisch leger gekocht, maar had een noodlanding op de "Groenplaats" gemaakt wegens brandstofgebrek.















Geen opmerkingen: