vrijdag 12 oktober 2007

Op bezoek bij den Patrick


Ik twijfelde geen ogenblik toen ik de mogelijkheid kreeg om mij als sportlaureaat van de stad in te schrijven.

Het is trouwens van 2000 geleden dat ik nog eens een officiele erkenning mocht ontvangen. In 2000 was ik samen met de olympische deelnemers (van Sydney) op het paleis in Brussel te gast. Ik heb toen uitgebreid handjes mogen schudden met Albert, Paola, Philip , Mathilde , Astrid en Laurens (van Luxemburg). Het is wel een unieke ervaring zo met Albert en Mathilde te mogen praten. Albert spreekt echt vlot nederlands, terwijl Mathilde echt een ramp is !!!

Het was eveneens mijn wens om het stadhuis van binnenaf te mogen aanschouwen. Bij deze is dit gelukt en ik heb dan nog een medaille ( als Belgisch Kampioen) en een ets (als vice-wereldkampioen) ontvangen.


Ik heb toen ook kennis gemaakt met Alain De Gendt. Deze speedsurfer behoort tot te wereldtop, en toch hoor je nauwelijks iets van hem. Hij is een aangename en warme persoonlijkheid en ik hoop hem volgend jaar wederom te mogen ontmoeten op het stadhuis.

Bezoek eventjes zijn site : http://www.surfgasm.org/home%20frame.htm
















Geen opmerkingen: