vrijdag 5 oktober 2007

www.cardive.be

Lap, vorige week had ik wederom 2 boetes. Zelfs met een bewonerskaart is men niet van de parkeerboetes gevrijwaard. Het is al vervelend genoeg om een parkeerplaats te vinden in 't stad. Ik dacht dat ik nu eindelijk mijn droomplekje gevonden had. Ik stond netjes in een parkeervak geparkeerd, maar blijkt nu dat er zelfs parkeervakken bestaan waar men niet in mag parkeren. Eigenaardig als je het mij vraagt ? Maar het is nu eenmaal zo. Blijkbaar is een parkeervak dat niet in een betaalparkeerzone ligt verboden terrein hier !!! De politie beschouwde mij als een overtreder omdat ik met mijn bewonerskaart in een parkeervak stond, maar niet in de betaalparkeerzone. Ik begrijp het niet, maar de arm der wet is blijkbaar niet van plan om toe te geven.
Vandaar dat ik noodgedwongen even in mijn archieven diende te snuisteren om de flyer van Car-dive terug te vinden. Als je de site mag geloven dumpt een ervaringsdeskundige je wagen op een professionele manier. Er is eveneens een tijdelijke promotie. 10 dumpingen = 1 dumping gratis. Al wie zich geroepen voelt om mij hierin te volgen kan mij steeds vrijblijvend contacteren. Dan zijn wij eindelijk van het eindeloos rondrijden verlost, want de politie verbiedt ons langer dan 24 uur op dezelfde plaats parkeren. Op deze manier win ik makkelijk 15 min per dag uit en loop ik geen kans meer om zo'n onaangenaam papierke onder de ruitenwisser te vinden.
link : www.cardive.be







Geen opmerkingen: