zondag 21 mei 2006

De overwinning smaakt zoet




Joepie, eindelijk beloond. Ik heb eindelijk weer eens een zeilwagenwedstrijd gewonnen. Ik heb er wel een vijftal jaar moeten op wachten.
Toen ik in november 2005 mijn nieuwe koersmachien mocht testen, had ik reeds de indruk dat er iets niet klopte. Bijna iedereen haalde mij scherp aan de wind in. Na lang zoeken, kon ik het zeil wat bijstellen, maar echt goede resultaten bleven uit. Ik was de eeuwige Polidor.... Dit weeken mocht ik een zeiltje van D. lenen om te zien of ik hiermee beter kon zeilen. Enne het resultaat mag gezien zijn !!
Ik heb besloten om een nieuw zeil te kopen en mijn huidig zeil als reserve te gebruiken.
Volgende week is het "grand rendez-vous" in Duinkerken. Ik ga mij met de Franse "superzeilers" meten. Als ik in de eerste 8 kan eindigen, weet ik dat ik zowiezo goed op weg ben met de voorbereidingen van het komende WK in september.

Geen opmerkingen: